Η εξομολόγηση



           
Η συγκλονιστική εξομολόγηση του Στάθη Ψάλτη: 
Ήμουν σε αφασία. Έφτασα κοντά στον θάνατο
«Υπήρξε περίοδος που δεν είχα να φάω. Έδινα στην κόρη μου ζάχαρη αντί για γάλα», εξομολογείται ο Στάθης Ψάλτης και για πρώτη φορά εξομολογείται ότι έφτασε πολύ κοντά στον θάνατο, αλλά και την μεγάλη του φοβία. Ο γνωστός ηθοποιός ανοίγει την καρδιά του και περιγράφει τις δύσκολες στιγμές που έζησε, αποκαλύπτοντας πως έχει υποχρεώσεις στις τράπεζες όπως πολλοί Έλληνες. «Είμαι εργάτης, δεν είμαι εφοπλιστής», λέει ο ηθοποιός και τονίζει πως για εκείνον πάνω από όλα είναι η ευτυχία της κόρης του και όχι η προσωπική του ζωή. «Για να αγοράσω σπίτι του παιδιού μου πήρα δάνειο… Την έκανα βασίλισσα. Βεβαίως, ξεχρεώνω όσο μπορώ το δάνειο με πολλή δουλειά». Ο Στάθης Ψάλτης σοκάρει όταν εξομολογείται ότι είχε πάθει πνευμονία των λεγεωνάριων και έφτασε κοντά στον θάνατο! «Ενώ ετοιμαζόμουν να πάω στο θέατρο αισθάνθηκα μια φοβερή αδιαθεσία. Άρχισα να τρέμω, έβαλα θερμόμετρο και είχα 37,2. Διαισθανόμουν ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Πήγα να πλυθώ και έτρεμα… Άνοιξα την πόρτα του σπιτιού μου και έμεινα εκεί. Ο πυρετός ανέβηκε ξαφνικά στο 39,5», περιγράφει στην εφημερίδα Espresso. «Για είκοσι μέρες ήμουν σε αφασία. Ο γιατρός μου, μάλιστα, δεν έφευγε στιγμή από το σπίτι μου. Όταν συνήλθα άνοιξα τα μάτια μου και δεν θυμόμουν τίποτα», καταλήγει. Παράλληλα, ο ηθοποιός δεν διστάζει να παραδεχθεί πως είναι κλειστοφοβικός, κάτι που προέκυψε από ένα άσχημο γεγονός στην εφηβεία του. Όπως λέει, σε ηλικία 17 ετών κλείστηκε με μία γυναίκα στο ασανσέρ, η οποία όταν αντιλήφθηκε πως εγκλωβίστηκαν άρχισε να ουρλιάζει και να βγάζει αφρούς. «Όταν μας άνοιξαν και μας έβγαλαν έξω, μου είπαν ότι πέθανε. Με το που το άκουσα λιποθύμησα! Από τότε δεν ξαναμπήκα ποτέ σε ασανσέρ ή κλειστό χώρο».
prince Oliver

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις