Εντονα προβληματισμένος ο κ. Θ. Σωτρίλλης για τις διαδικασίες επιλογής διοικητών Νοσοκομείων

Έντονα προβληματισμένος και ιδιαίτερα θιγμένος εμφανίσθηκε χθες σε δηλώσεις του στα τοπικά ΜΜΕ ο πρόεδρος του περιφερειακού συμβουλίου Νοτίου Αιγαίου ιατρός, κ. Θωμάς Σωτρίλλης, με αφορμή τον αποκλεισμό του από την λίστα των υποψηφίων για την θέση του διοικητή του Νοσοκομείου Ρόδου.
Το θέμα, που δημοσιοποίησε η «δημοκρατική», προκάλεσε θόρυβο στις τάξεις της 2ης ΥΠΕ και σύμφωνα με τις πληροφορίες, ανεπισήμως δηλώνεται, ότι η αίτηση του κ. Σωτρίλλη, δεν παρελήφθη εγκαίρως με ευθύνη των ΕΛΤΑ!
Υποστηρίζεται συγκεκριμένα ότι η συστημένη επιστολή, που απέστειλε ο κ. Σωτρίλλης την 19η Ιανουαρίου 2016 και ώρα 11.54, δεν έχει ακόμη παραληφθεί από την 2η ΥΠΕ. Επισημάνθηκε μάλιστα ότι σε περίπτωση, που διαπιστωθεί, ότι η ευθύνη βαραίνει τα ΕΛΤΑ, τότε η αίτηση του κ. Σωτρίλλη θα συμπεριληφθεί έστω και εκπροθέσμως στην οικεία λίστα των υποψηφίων και θα εξεταστεί αρμοδίως από την επιτροπή.
Ο κ. Σωτρίλλης, δήλωσε πάντως χθες τα εξής:
«Η αίτηση που έστειλα προς την 2η ΔΥΠΕ για την συμμετοχή μου στη διαδικασία επιλογής του νέου διοικητή του Νοσοκομείου Ρόδου, δεν βρήκε τελικά πρόσφορο έδαφος. Κι αυτό το λέω γιατί όχι μόνο δεν συμπεριλήφθηκα στον κατάλογο των υπό έλεγχο υποψηφίων αλλά δεν ήμουν καν μέσα. Δηλαδή με απέκλεισαν a priori. Τουλάχιστον, περίμενα να είμαι μέσα στη λίστα και αφού βγουν τα αποτελέσματα και αποφασιστεί ποιος έχει τα καλύτερα και απαραίτητα προσόντα, που ζητούσε η επιτροπή, να μου εγχειρίσουν μια επιστολή με την οποία θα μου εξηγήσουν τους λόγους του αποκλεισμού μου. Τουλάχιστον θα περίμενα να σεβαστούν την θεσμική θέση μου, ως προέδρου του περιφερειακού συμβουλίου Νοτίου Αιγαίου στην οποία με εμπιστεύτηκαν πολλοί συμπολίτες μας. Οι κύριοι της Επιτροπής τα διέγραψαν όλα μονοκονδυλιά και με έστειλαν στο ‘πυρ το εξώτερο’!
Θα προσπαθήσω με κάθε τρόπο να ζητήσω να μάθω γιατί με απέκλεισαν εξ’ αρχής, ποιοι είναι οι λόγοι και εάν όντως υπάρχει σοβαρός λόγος, θα ζητήσω να μάθω τα προσόντα των άλλων συναδέλφων οι οποίοι επελέγησαν για να μπουν στην λίστα των υποψηφίων.
Προσωπικά με θίγει αυτή η συμπεριφορά για τον λόγο ότι θεωρώ πως όλα αυτά τα χρόνια προσέφερα στο Νοσοκομείο όχι μόνον ως γιατρός αλλά και ως συνδικαλιστής από διάφορα αξιώματα. Θεωρώ ότι είναι μια προσβλητική θέση της Επιτροπής Κρίσεως στο πρόσωπό μου. Εύχομαι να επιλεγεί ο καταλληλότερος με τα ανάλογα προσόντα».
Ο κ. Σωτρίλλης δήλωσε ότι θα προχωρήσει σε υποβολή ένστασης όχι επειδή θέλει να στραφεί εναντίον κάποιου προσώπου αλλά επειδή διαφωνεί με τον τρόπο λειτουργίας της Επιτροπής.
«Αυτά τα προσόντα που ζητούν λίγα άτομα μπορούν να τα έχουν» όπως είπε, αφήνοντας σαφείς αιχμές για ‘φωτογραφική’ διάταξη προκειμένου να επιλεγεί κομματικός υποψήφιος.
Μάλιστα, όπως πρόσθεσε, το ίδιο ισχύει και για τις θέσεις στα άλλα νοσοκομεία της περιοχής μας.
«Το νόημα της πικρίας μου δεν είναι επειδή δεν θα γίνω διοικητής στο Νοσοκομείο Ρόδου. Έχω μια πολύ καλή θέση εδώ, σε μια υψηλή καρέκλα την οποία μου έδωσε ο κόσμος, που με ψήφισε και όχι 5 άτομα, που συγκροτούν μια επιτροπή τα οποία δεν ξέρω ποια είναι και πώς βρέθηκαν εκεί…» δήλωσε ο κ. Θ. Σωτρίλλης.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις