Θετικά -πλην εξαιρέσεων- είναι και φέτος τα μηνύματα για τον ελληνικό τουρισμό

Θετικά είναι τα μηνύματα για τον ελληνικό τουρισμό και για τη φετινή χρονιά, παρά τις αντίξοες συνθήκες που αντιμετωπίζει η χώρα, κυρίως λόγω του προσφυγικού προβλήματος.
Το κλίμα που διαμορφώνεται ενόψει της θερινής περιόδου, σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα του ΕΟΤ, Δημήτρη Τρυφωνόπουλο, δείχνει ότι «και φέτος το πρόσημο είναι θετικό για τα νησιά».
Πάντως, σύμφωνα με τους εμπλεκόμενους στην τουριστική βιομηχανία, οι φετινές κρατήσεις κυρίως προς τα νησιά του Αιγαίου που δέχονται μεγάλο όγκο προσφύγων (Λέσβος, Σάμος, Κως), υστερούν σημαντικά έναντι της περσινής χρονιάς.
Στο περιθώριο της παρουσίασης από την Google του προγράμματος «grow greek tourism online» ο κ. Τρυφωνόπουλος σημείωσε με νόημα πως «και φέτος θα είμαστε συν και στα νησιά». Επιφυλάχθηκε όμως, να δώσει συγκεκριμένα στοιχεία και εκτιμήσεις τις προσεχείς ημέρες, μετά τη λήξη της Διεθνούς Εκθεσης Τουρισμού του Βερολίνου.
Σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του τουρισμού σε παγκόσμιο επίπεδο παίζει το διαδίκτυο. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Google για το 2015, από το Ιντερνετ ξεκίνησαν οι αναζητήσεις για αεροπορικά εισιτήρια και καταλύματα στην Ελλάδα σε ποσοστά 91% και 83%, αντίστοιχα. Στις χώρες που ψάχνουν περισσότερο για την Ελλάδα, συγκαταλέγονται η Αγγλία, η Γερμανία και η Ιταλία, ενώ οι δημοφιλέστερες αναζητήσεις αφορούν στη διαμονή (48%), τις αεροπορικές μεταφορές (20%) και τα ολοκληρωμένα πακέτα διακοπών (20%). Οι περιοχές που βρίσκονται στην κορυφή των δημοφιλέστερων αναζητήσεων τουριστικών προορισμών στην Ελλάδα είναι η Αθήνα , η Κρήτη, η Ρόδος, η Μύκονος, η Κως και ακολουθεί η Πελοπόννησος.
Ωστόσο, παρά τη συμβολή του διαδικτύου στην ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος στη χώρα μας, μόνο το 8% των καταλυμάτων στην Ελλάδα δίνει τη δυνατότητα κρατήσεων μέσω της ιστοσελίδας τους.
Το χάσμα αυτό επιχειρεί να γεφυρώσει η πρωτοβουλία της Google, η οποία πραγματοποιείται σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τον Σύνδεσμό Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ). Στο πλαίσιο αυτό, μια ομάδα 20 ειδικών συμβούλων που έχουν εκπαιδευτεί από την Google, οι online advisors, θα ταξιδέψουν σε 30 περιοχές της Ελλάδας από την Ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη ως την Κρήτη, για να εκπαιδεύσουν επαγγελματίες από το χώρο του τουρισμού.
Παράλληλα, έχει δημιουργηθεί μια δωρεάν πλατφόρμα διαδικτυακής εκπαίδευσης για τον τουρισμό με ένα μεγάλο εύρος θεματολογίας, αλλά και με προσαρμοσμένα πακέτα εκμάθησης των ενδιαφερομένων.
τα νέα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις