Μαγαζί γωνία

Έγινε λέει, συγκέντρωση συμβούλων του Απόλλων Καλυθιών, νυν και πρώην. Και την πρόσκληση λέει, την έκανε ο Γραμματέας, με εντολή πρώην Προέδρου. Νυν Γραμματέας και πρώην Πρόεδρος. Μέσα στο πνεύμα των καταστατικών που προβλέπονται για Συλλόγους. Την έκανε τη συγκέντρωση λέει, ο πρώην Πρόεδρος, για να καθαρίσει τ΄όνομά του. Από τι; Από τη λάσπη λέει. Και ποιους καλεί;, Αυτούς που είχε διαλέξει για συμβούλους. Δηλαδή, οι συμβουλοί του του ρίχνουν λάσπη; Για τη θητεία που έκαναν μαζί; Ωραίοι σύμβουλοι. Μα πιο πολύ, ωραίος Πρόεδρος. Η ουσία βέβαια, βρίσκεται αλλού. Τι ωραία να σε λένε Πρόεδρο. Αυτή είναι η ουσία. Και βέβαια, το λάθος μεγάλο, αν σκεφτεί κανείς, πως στην Ελλάδα, αν πετάξεις μια πέτρα, ή σκύλος θα τη φάει, ή Πρόεδρος. Τι μεγάλη αδικία για τους σκύλους. Και το μαρτύριο συνεχίζει. Καλός Πρόεδρος, είναι αυτός που έχει φράγκα, "επιφάνεια", έτσι μετριέται το κοινωνικό "βάθος" στην Ελλάδα, με τα φράγκα. Αυτός κι αν είναι Πρόεδρος. Ο Πρόεδρος θα βάλει φράγκα, θα σώσει την ομάδα, θα την κάνει Π.Α.Ε κτλ, κτλ.
Κι αφού ο Πρόεδρος βάζει φράγκα, κάνει την ομάδα Π.Α.Ε, παίρνει κύπελλα, αρχίζει η κατρακύλα και ζητά τα ρέστα του πίσω. Κι όταν ζητά τα φράγκα του πίσω, αρχίζει κι η λάσπη, που λέγαμε πριν.
Στο ενδοιάμεσο, εμφανίζεται ο επόμενος, με "βάθος", να σώσει πάλι την ομάδα, να την κάνει Π.Α.Ε, κτλ, κτλ. Και ο επόμενος θα κάνει την συγκέντρωσή του, θα καλέσει τους συμβούλους του, να καθαρίσουν τ΄ όνομά του, κτλ, κτλ. Κι όλα αυτά, ξέχασα, να σας πω, στο όνομα του Απόλλωνα Καλυθιών. Και βέβαια, ο επόμενος, θέλει διακαώς να γίνει Πρόεδρος, πριν ο προηγούμενος, καθαρίσει τ΄όνομά του. Και ο επόμενος και ο επόμενος και ο επόμενος. Μόνο μια εξήγηση υπάρχει σ΄όλη αυτή την ιστορία. Ότι όλα τ άλλα, είναι τρίχες, το μαγαζί, είναι γωνία.
Υ.Γ: Δεν κλήθηκα σ΄αυτή τη συγκέντρωση, αν και ήμουν εξωδιοικητικός σύμβουλος.
       1) Δεν έριξα λάσπη.
       2) Δεν κολλά η δική μου λάσπη, δεν έχει βαρύτητα, επιφάνεια.
Ευτυχώς, για να μπορώ να γράφω ότι σκέφτομαι και να κρίνομαι γι΄αυτό, χωρίς να κρύβομαι. 

Σχόλια

Ο χρήστης Unknown είπε…
Ποια λάσπη ρε Βασίλη και ποια λεφτα ζητάω πίσω και τι μαλακιες ειναι αυτές που γράφεις γράψε αυτα που πρέπει και ασε τα κόλπακια που θηκτικες εγω ξέρω οποίος ειναι καθαρός θίγεται απο οτιδήποτε άλλο του λένε , οποίος έχει χεσμενη τη φωλιά του κάνει την πάπια . Οποία έχει το παραμικρό να πει για εμένα να έρθει να μου το μπροστα μου και οχι στα καφενεία στης εξέδρες Καθ πισώπλατα . Γράψε πρώτα της αλήθειες και μετα να κανείς και κριτική και σε αυτούς που πρέπει αλλα έχουνε μάθει ποια , θύματα θέλετε όλοι οχι παράγοντες και αγαθή σκέψεις ; Λαμόγια θέλετε για να έχετε να λέτε . Οποίος έχει οτιδήποτε για εμένα σε εμένα δεν δέχομαι λασπολογία και πάρτε όπως θέλετε ουτε απειλές δέχομαι απο κίτρινο τύπο . Δημοσίευσε την απάντηση μου αλλιώς θα τη βάλω εγω παντού . Δεν το περίμενα αυτα που εγραψες απο εσένα που ξέρεις ποιος είμαι
Ο χρήστης Unknown είπε…
Και για την ιστορία ο μονος που ρώτησε που ο Σωτριλης που ειναι ο Λεβεντης γιατι άργησε ο Κωστακης ήμουνα εγω
Ο χρήστης omfalos είπε…
Αν και έστειλε ο Πρόεδρος το κείμενο με την παράκληση να το μεταφέρω, δεν πρόλαβα, με πρόλαβε. Προφανώς Πρόεδρε, αναφέρεσαι πως είμαι φερέφωνο του 1ου εξαδέλφου, Αντώνη Αργύρα, από τον οποίο όπως διάφανα υπονοείς, ετερόφωτα εγώ φωτίζομαι και άρα επηρεάζομαι. Σε πληροφορώ λοιπόν, πως είμαι αυτόφωτος και αυτάρκης, όσον αφορά τα εγκεφαλικά μου κύτταρα. Σε κανέναν, ποτέ στη ζωή μου, δεν έχω επιτρέψει, να μιλά εξ ονόματός μου. Ευτυχώς, έχω περίσσεμα λόγου και το δικαίωμα να μιλώ, για πράματα που με αφορούν, όσο κι αν σας ή όχι αρέσει. Η επιλογή ή όχι του να σκέφτομαι δυνατά, είναι αποκλειστικά δική μου και σε ολόκληρη την πορεία της ζωής μου, έχω πληρώσει και το ανάλογο κόστος. Για κίτρινους πράσινους και κόκκινους τύπους, ας μη το σχολιάσω καλύτερα.
Ο χρήστης Unknown είπε…
Και εγω τουλάχιστον έχω και όνομα και επίθετο οταν γράφεις για προέδρους να γράφεις με το όνομα τους τουλάχιστον το δικό μου θα το γράφεις
Ο χρήστης omfalos είπε…
Αυτό υποδηλώνει και το μικρό μου ύψος στη λάσπη Πρόεδρε. Παιρνώ ευτυχώς, απαρατήρητος.
Όσο κι αν δεν το καταλαβαίνετε, συμμετέχετε σε μια διαδικασία, που δείχνει και κάνει το ποδόσφαιρο, σάπιο, βρώμικο, σκοτεινό και δε ξέρω εγώ οτιδήποτε άλλο. Τουλάχιστον στη κοινή μας πορεία, γελούσατε με τις extreme ιδέες μου, που δεν κολλούσαν με την "πεπατημένη. Έστω, κάτι πήρα στις εμπειρίες της ζωής κι αυτό μου είναι, παραπάνω από αρκετό.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Βασίλη μας έχεις μπερδέψει.Τελικα ποιος ειναι ο πρόεδρος του απολλων,ο Σακης ,ο Αργυρας,ο Σταυρης .Κανε τα πραγματα λιγο ποιο λιανα μπερδευτεικαμε
Ο χρήστης omfalos είπε…
Όλα για το Προεδριλίκι γίνονται φίλε μου, στο τέλος ξυρίζουν το γαμπρό, κοντός ψαλμός αλληλούϊα
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Απο ολα τα παραπάνω που διάβασα και απο τα σχόλια έβγαλα το εξής συμπέρασμα.Ο Σακης ειτανε γθα πολλα χρονια πρόεδρος.Εκανε καλα πραγματα για το σύλλογο,ξόδεψε λεφτα,έκανε και λάθη πολλα.Ετσι ειναι αυτα έτσι ειναι το ποδόσφαιρο.Αποφασισε να φύγει καλός η κακός πρεπει πλέον να στηρίζει τον εκάστοτε πρόεδρο οποίος και αν ειναι αυτός.Τα υπόλοιπα ολα πιστεύω πως δεν χρειάζονται.Τωρα σχετικά με το όνομα ενός πρώην παράγοντα που αναφέρεται μέσα τι να πω ρε παιδεία όσες φορές και αν τον άκουσα να μιλάει για ποδοσφαιρικά μονο βρίζει τους παράγοντες και γενικά οτι εχει σχέση με το ποδόσφαιρο.πιστευω πως δεν ειναι και λογικό αυτο.Τωρα όσο αφορά το Σταυρη πιστεύω πως προσπαθεί γθα την ομάδα ειναι νέος πρόεδρος εχει αλλάξει την φυλοσοφια αλλα φενεται πως σε κάποιους δεν αρέσει αυτο.Καλο θα ειναι να κοιτάμε όλοι το καλο της ομάδας και μονο αυτο.Και ας ηρεμήσουν Καποιει επιτέλους και να αφήσουν την ομάδα και την δοιηκηση της να δουλέψουν.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΔΕΝ ΤΑ ΑΦΗΝΕΤΕ ΑΥΤΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΘΕ
ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΕΣ ΟΛΟΙ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΔΙΚΙΕΣ. ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΕΚΤΙΜΟΥΝΤΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Πως θα προχωρήσει φίλε μου η ομάδα οταν εδω και 2-3 χρονια μονίμως ειναι καποιει και συγκεκριμένη που το μονο που ξέρουν να κάνουν ειναι να φωνάζουν,να βρίζουν,να κριτικάρουν τον εκάστοτε πρόεδρο και τους συμβούλους του.Οταν αυτούς δεν τους απομωνονουμε τότε ειμασται άξιοι της μηρας μας φίλε.Φαγανε τον Σακη τωρα πανε να φάνε και το Σταυρη.θελω να δώ οταν θα έρθει η ώρα να αναλάβουν τι θα κάνουν.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ειναι προσβλητικο για την ιστορια της ομαδας αγαπητε βασιλη μζι με το σημα της ομαδας να βαζεις ενα ξεβουλοτηρη.δειχνεις πως δεν αγαπας την ομαδα και εξυπερετεις αλλους σκοπους.στη συγκεντρωση που εγινε ακουστηκαν απο εσας που ησταν στον ερμη πολλα μαργαρηταρια ως προς το τροπο διοικησης της της ομαδας ( δοσμενοι αγωνες ) κτλ.τελικα την μονη ομαδα που δεν βοηθησατε εκεινη την χροννια ηταν ο απολλων.λιγο ακομη να τραβηξει η κοντρα σας θα μαθουμε και πολλα αλλα.εαν θελετε να ξαναγυρισετε στις παλιες εποχες ξαναιδρυσετε τον ποσειδωνα καντε ποδοσφαιρικη ομαδα , χορευτικο τμημα και ζητε τα βραδια με την εικονα του παρεικμασμενου φαληρακιου στο πλαει σας
Ο χρήστης omfalos είπε…
Μ΄αρέσει ο τρόπος που σκέφτεστε Κύριε ανώνυμε. Για αποκατάσταση της αλήθειας λοιπόν, μιας και αυτή επιζητώ όλη μου τη ζωή, σας ενημερώνω και ταυτόχρονα σας προκαλώ να ανταπαντήσετε:
1) Στη συγκέντρωση που αναφέρεστε, δεν εκλήθην, δεν είστε καλά ενημερωμένος.
Εξακολουθώ να αναρωτιέμαι και να ενίσταμαι, για το λόγο που έγινε αυτή η
συγκέντρωση. Αν έχετε κάποια πληροφόρηση, σας παρακαλώ να με ενημερώσετε.
Αν έγινε, με σκοπό να καθαρίσουν κάποιοι το όνομά τους, από τη λάσπη, ρωτήστε εκεί
νους κι όχι εμένα, σας παρακαλώ.
2) Λέτε πως δείχνω, να μην αγαπώ την ομάδα. Σας πληροφορώ λοιπόν, πως ήμουν παρών και
πρωτοστάτης της συγχώνευσης και στις ΔΥΟ Γεν Συνελεύσεις των 2 σωματείων για τη
συγχώνευση, σε αντίθεση με αρκετούς ΑΠΟΝΤΕΣ, που τώρα κρατούν θέσεις και ηνία.
Κι όταν επετεύχθη η πολυπόθητη συγχώνευση, θεώρησα πως η προσφορά μου στο Σύλλογο
ολοκληρώθηκε και πήγα σπίτι μου.
Αν δε σας καλύπτει η μέχρι τώρα απάντηση αυτού του σκέλους, μπορώ αν με προκαλέσε
τε, να σας αναφέρω τον πλήρη κατάλογο των ονομάτων που ήταν παρόν και στις δύο συ
νελεύσεις κι από τις δύο πλευρές.
3) Αναφέρεστε σε κόντρα και εξυπηρέτηση άλλων σκοπών. Ο χρόνος, ο μεγαλύτερος κριτής,
θα σας απογοητεύσει, όταν η κόντρα των αντιμαχόμενων πλευρών στις πλάτες της
ομάδας, θα τις φέρει και τις δύο προ των ευθυνών τους και τότε θα απογοητευτείτε
οικτρά.
4) Ευτυχώς, στη δεκαετία ΄80 και ΄90, που υπήρχε και ο Ποσειδών, όταν τίποτε άλλο,
δεν κατάφερε να μείνει όρθιο, μιας κι αυτή τη δεκαετία οι Καλυθενοί, είχαμε μόνο
σκοπό και στόχο, το κέρδος. Δε ξέρω την ηλικία σας, αλλά σας πληροφορώ, πως σε πείσμα ορισμένων, που θέλουν να παρουσιάσουν την τωρινή κατάσταση (σαφώς βελτιωμένη σε σχέση με το παρελθόν), σαν παρθενογένεση, αυτό που βιώνουμε τώρα, σαν άνοιξη του πολιτισμού, κάποια ρίζα θα βρήκε, για να αναπτυχθεί. Από τις ημερομηνίες, θα καταλάβετε πως, αυτό που ζείτε σήμερα, είναι συνέχεια, αυτού που βλέπετε.
http://www.youtube.com/watch?v=ev09WMhcwts&sns=fb
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
για το ξεβουλοτηρη και για τα δοσμενα παιχνιδια σε αλλους εκτος απο τον απολλων δεν απαντας βασιλη.βεβαια για την αγωνιστικη εικονα του ερμη την περιοδο που ανεβηκε στη Α κατηγορια δεν μπορω να πω οτι φτες αλλα με οτι ακουγονται τις τελευταιες ημερες για τα πεπραγμενα του ερμη ειναι αδικο πρωτοσελιδα να βαζεις ξεβουλοτηρη διπλα στο εβλημα του απολλων δημιουργοντας εντυπωσεις
Ο χρήστης omfalos είπε…
Ευτυχώς που το σημαντικότερο για σας, είναι το ξεβουλωτήρι, τι να κάνουμε, δε διαθέτουμε όλοι την ίδια αισθητική, σε μένα προσωπικά αυτό εξέφραζε τη δεδομένη στιγμή την απαίτησή μου από τον Σύλλογο, να ξεβουλώσει, ή αν προτιμάτε, να ξεβεντουζώσει. Πιστέψτε με, κάποιοι κάνουν πολλή μεγαλύτερη ζημιά στο Σωματείο, από το δικό μου ξεβουλωτήρι.
Για τα δοσμένα, καλύτερα να ρωτήσετε άλλους και όχι εμένα, με προσβάλλει αφάνταστα, το ότι απευθύνετε το ερώτημα σε μένα, μακριά από μένα, σας προκαλώ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις