Άλλα μας έλεγες


Άααα ρε παλιόφιλε Ομφαλέ. Άλλα μας έλεγες, άλλα τελικά μας έκανες. Αιώνιος δεσμός και μ΄άφησες δίχως ανάρτηση σχεδόν χρόνος μισός. Μισός δεσμός κι έμεινα να ελπίζω μόνος μου, πως μ΄άφησες οριστικώς. Δύσκολα έως αδύνατο τελικά, μονάχος μου να πορευτώ, έτσι, σαν Ομφαλός και πρέπει γρήγορα να βρω, κάποιον σαν και μένανε, όλιγον τι λοξό. Λοξό με τη γραφή, όχι με την αντιγραφή, για να μπορέσω κι εγώ να ελπίζω, πως στη σχέση μας, ξανά δε θα προδοθώ. Έχω κι άλλα να σου ψάλλω ειδικά σήμερα, τη μέρα της παρέλασης, που τα παράπονα αυτών, που για ενημέρωση έστελναν email να ποστάρω και απάντηση καμιά, δεν έπαιρναν, εδώ και τόσο καιρό. Τέλος πάντων, κάμποσα θα μπορούσα να σου έσερνα εδώ και τόσο καιρό,  αλλά έχεις χάρη που σε συμπαθώ. Και μη νομιζεις, τέτοια συμπεριφορά, ξανά δε θ΄ανεχτώ κι έτσι από σήμερα, συνεργάτη, επίσημα ζητώ.
Άαααα και για να μη ξεχαστώ, για να μη ξαναχαθώ, ή το δρόμο μου θα βρώ, ή θα φτιάξω έναν καινούριο!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις