Σε πόσες παραλίες πήγα;

Με αφορμή την πληροφορία, πως για τις περίεργες πινακίδες της Εθνικής Οδού, στα ευρύτερα όρια του Φαληρακίου και την πληροφόρηση πως θα αλλάξει επιτέλους αυτός ο περίεργος τύπος με το όνομα "Τραγανός", με το πραγματικό όνομα της περιοχής, δηλαδή "Τραουνού', έχω να πω κάτι ακόμη. Προσωπικά, έχω επισκεφτεί αρκετές φορές στη ζωή μου, την παραλία Λαδικού, με το πανέμορφο κολπάκι. Άραγε, οι ξένοι επισκέπτες(άσε τους Έλληνες), που διαβάζουν, ανάλογα με τις ορέξεις του καθενός, πόσες παραλίες έχουν επισκεφτεί; Θα λέει ο άλλος, εγώ πήγα στο Ladiko beach, ο άλλος θα λέει, εγώ πήγα στο Ladikou beach, ο άλλος, στο Ladikoy beach, καλά ο άλλος θα λέει, εγώ πήγα στο Ladikos beach. Λοιπόν, για να τα πούμε μια φορά, στη Λατινική απόδοση, τα ονόματα δεν κλείνονται, όπως στην Ελληνική. Ladiko Bay, για να πάνε όλοι οι ξένοι επισκέπτες, στην ίδια παραλία, από φέτος και εξής. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις