Η έξοδος.

Που είν΄ η έξοδος οεο;;;

                                                                                                                                             
Η πορεία μας, από το 2002 και μετά, παρομοιάζεται με το τούνελ που
οδηγεί στο δρόμο, σε μια νέα πορεία. Η ευκαιρία που δόθηκε με τον
Καποδίστρια και με τους πόρους που η Δημοτική αρχή διαχειρίστηκε
και θα μπορούσε να αλλάξει την πορεία, δυστυχώς, χάθηκε.
Όποιοι πίστευαν πως ο Κακικράτης (ορθή γραφή) θα φέρει τη μεγάλη
τομή και την εξοδο από το τούνελ, έχουν ήδη αρχίσει να αλλάζουν σκέψεις.
Τι μένει; Κάτι πρέπει να γίνει και έπρεπε να γίνει χτες. Αφού δεν έγινε χτες,
ας γίνει αύριο. Αλλά αύριο. Δε σηκώνει άλλη αναβολή. Ο Ομφαλός τολμά
να καταθέσει πρόταση, που σε συνδυασμό με άλλες πρωτοβουλίες, ΙΣΩΣ
μας βγάλει από το τούνελ. Οι επιλογές, είναι δύο.
1η επιλογή :
Καταγραφή του ονόματος που επίσημα χρησιμοποιούν τα μεγαλύτερα
ξενοδοχεία της περιοχής ( Αμμούες, Καλιθέα κ.λ.π) και επιλογή αυτού
που χρησιμοποιείται περισσότερο.
2η επιλογή:
 Αλλαγή του ονόματος απ΄ευθείας σε Κολωνάκι για να αποκαταστήσουμε
επιτέλους, ακόμα και σε παράφραση το όνομα του ανθρώπου που είναι
υπέυθυνος για την ευημερία μας. Όλα αυτά πάντα, σε συνδυασμό με
επιπλέον αλλάγες σε θέματα αισθητικής και λειτουργίας της πόλης μας.
Παράδειγμα τόπου που δεν ευδοκίμησε ακόμα και σήμερα να βγει απ΄το
τούνελ, οι Μπενίτσες στην Κέρκυρα.Παράδειγμα τόπου που τόλμησε
και άλλαξε όνομα και ευδοκίμησε, ένα ολόκληρο νησί η Ζάκυνθος.
Όπως όλοι έχετε αντιληφθεί, για τον τόπο μου μιλώ και δεν τολμώ
ούτε τ΄όνομά του να πω, επειδή βρέθηκε ένας βολεμένος δημοσιογράφος
απ΄αυτούς που δεν τους αγγίζει τίποτα,
ούτε κρίση, ούτε κατάκριση αλλά μόνο η παράκρουση του χαβαλέ
κι ας είναι αυτός ο χαβαλές αιτία να μαραζώνει ο τόπος μου κι απ΄τους
μέσα τους αδιάφορους, κι απ΄τους έξω τους διάφορους. Ο τόπος μου,
είναι το σπίτι μου ακριβώς 42 χρόνια και ποτέ δε κοκορεύτηκα πως
τα γνωρίζω όλα γι΄αυτό τον τόπο.
Πάντα ήμουν περήφανος για τον τόπο μου και για τα καλά του
και για τα στραβά του. Αλλά ακόμα και στα στραβά του, είναι
πολύ καλύτερος από άλλους καινούριους
τουριστικούς τόπους, ακόμα και στη Ρόδο ολόκληρη. Είμαι μέσα
στο τούνελ και βαρέθηκα το σκοτάδι. Ακόμα κι όταν σκοτεινιάζει
ακόμα και το βράδυ, ειναι όμορφο το Φαληράκι.         

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις