Το καράβι της στεριάς.

Το χιλιομετρικό ισοδύναμο.

Χάρτινο το καραβάκι.jpg

75 εκατομμύρια Ευρώ, κόστισε στο Ελληνικό Δημόσιο, για το 2010
η επιδότηση για τις περίφημες " άγονες γραμμές " για την εξυπηρέτηση
των μικρών νησιών. Από το άρθρο του Αργύρη, παίρνω αφορμή,
για να επαναφέρω αυτό το περιβόητο Χιλιομετρικό ισοδύναμο, το οποίο
 σε απλά Ελληνικά, λέει πως όσα πληρώνει κάποιος για να μεταβεί από την
Αθήνα στη Θεσσαλονίκη, μια απόσταση 500χλμ, τότε το ίδιο πρέπει
να πληρώνει κάποιος και για την αντίστοιχη θαλάσσια απόσταση.
Αν για παράδειγμα το εισιτήριο του λεωφορείου γι αυτή την απόσταση
κοστίζει 30 ευρώ, τότε 30 ευρώ, να κοστίζει και το εισιτήριο του πλοίου
από Ρόδο για Πειραιά. Από την άλλη, κάθομαι κι αναρωτιέμαι,
75 εκ ευρώ ΚΑΘΕ  χρόνο πόσα πλοία με τη συντήρηση και λειτουργία τους,
θα είχε αγοράσει για τα νησιάτο Ελληνικό Δημόσιο.
Τραβώ τα μαλλιά μου και ούτε πόνο πια δε νιώθω.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις