Αποσπάσματα από συνέντευξη
του Μανώλη Μητσιά.
            Mανώλης Μητσιάς
Ξεκινήσατε ως ψάλτης σε εκκλησία. Είστε κοντά στην 
Βυζαντινή μουσική. Πιστεύετε ότι η εκκλησία μπορεί να 
συμπορευτεί μαζί με τους «αγανακτισμένους» σε μία 
προσπάθεια να βρεθούν λύσεις στα προβλήματα;
Πιστεύω ότι ο Αρχιεπίσκοπος θα ενώσει την φωνή του με τον λαό. 
Πιστεύω στον Ιερώνυμο. Είναι παπάς, παπάς, που λέγαμε και παλιά. 
Νοιάζεται για τον λαό και τα προβλήματά του. Εγώ βλέπω θετικά τις 
κινήσεις της εκκλησίας μας. Θα ήμουν ευτυχής να συμβεί αυτό. 
Ήδη διαβλέπω κάποιες κινήσεις. 
Πώς βλέπετε τις εκδηλώσεις του κόσμου και την συγκέντρωση 
των αυτοαποκαλούμενων «αγανακτισμένων» στο Σύνταγμα και 
σε άλλες πόλεις της χώρας?
Όχι 100.000 αλλά 1 εκατομμύριο κόσμου πρέπει να μαζευτεί στο Σύνταγμα. 
Η γύμνια των πολιτικών μας, η γύμνια της Κυβέρνησης έχει φανερωθεί. 
Ήρθε η ώρα να λογοδοτήσουν. Ο κόσμος πληρώνει όλα τα δεινά 
χωρίς να φταίει. Κατ’ αρχάς να πω ότι είναι δίκαιη η αγανάκτηση του κόσμου. 
Πως βλέπετε τα πράγματα να πηγαίνουν;
Δυστυχώς η πολιτική κατάσταση δείχνει ότι θα πάμε ακόμα χειρότερα. 
Γι’ αυτό θα πρέπει να βγούμε όλοι στους δρόμους. Πρέπει να είμαστε 
συσπειρωμένοι. Δεν μιλώ μόνο για την Ελλάδα. Μιλώ για ένα 
Πανευρωπαϊκό κίνημα εκατομμυρίων. Πρέπει να καταλάβουν τα 
ολιγοπώλια τι σημαίνει δύναμη του λαού. Φτάνει πια, δεν μπορούν 
να παίζουν με τους λαούς.
Πάντα λέγατε έτσι την άποψή σας, έξω από τα δόντια;
Το έχω πει και θα το επαναλάβω. Ήμουν πάντα πολιτικοποιημένος 
και το έκανα για να αντιλαμβάνομαι τι γίνεται γύρω μου. Και όχι για να 
βολευτώ και να κάνω συναυλίες σε συνεργασίες με τα κόμματα. 
Έχω αγωνιστεί και έχω φυλακιστεί για τα πιστεύω μου.
Prince Oliver

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις