Πιο ενεργά και πιο κοντά τα μέλη στο Επιμελητήριο

Πιο ενεργά και πιο κοντά τα μέλη στο Επιμελητήριο
         
Συνέντευξη με τον Γιώργο Ευγενικό, Σύμβουλο στο Επιμελητήριο Δωδεκανήσου.
Ομφαλός: Γιώργο, είσαι τώρα εν ενεργεία σύμβουλος, στο Επιμελητήριο Δωδ/σου.
Ποια είναι τα συναισθήματά σου συμμετέχοντας σ΄αυτό το συμβούλιο;
Νιώθω μεγάλη χαρά που συμμετέχω και μπορώ να προτείνω και να υλοποιήσουμε δικές μου ιδέες και ιδέες άλλων μελών και μεγάλη ευθύνη, απέναντι σε όλους αυτούς που με ψήφισαν  αυτή την κρίσιμη εποχή που περνά η Χώρα μας.
Ομφαλός: Γιώργο, έχεις θέσει προτεραιότητες και στόχους στη θητεία σου;
Όπως κάθε άνθρωπος για να ζήσει πρέπει να έχει στόχους και ιδέες, έτσι κι εγώ,
Έχω θέσει σαν στόχο την ομαδική δουλειά, τη συνέπεια και τον χρόνο που πρέπει να διαθέτω, όπως κι όλοι οι νέοι, ξεκινάμε με όρεξη και πάθος και ελπίζουμε να φέρουμε σε πέρας την αποστολή μας.
Έχω προτείνει ήδη, τη σύσταση επιτροπών για την προώθηση της Δωδ/σου, εντός κι εκτός Ελλάδας, για προσέλκυση πιότερο οικονομικής επιφάνειας τουριστών
Και προώθηση των τοπικών προϊόντων, όπως την δημιουργία περιπτέρου στα ΚΑΕ
Του νομού μας.
Ομφαλός: Γιώργο, έχεις κάποιες ιδέες- προτάσεις, για το Φαληράκι;
Ευελπιστώ να περάσει η πρότασή μου, για σύσταση επιτροπής,
Για την προώθηση του Φαληρακίου, ανάμεσα στις πιο ωραίες παραλίες, με τίτλο
Διαμονή- Παραλία- Έξοδος, με σκοπό να συγκεκριμενοποιήσουμε την προβολή μας.
Καλή επιτυχία, στους στόχους που έχεις θέσει.
Ομφαλός

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις