Παρουσίαση: Νίκος Χαρινός

Ομφαλός: Νίκο, καλωσόρισες στον Ομφαλός. Τι σημαίνει για σένα να τραγουδάς;
Νίκος: Είναι κομμάτι της ψυχής μου και ο κόσμος να περνά καλά, ακούγοντάς με να τραγουδώ, αγαπημένα τους τραγούδια. Είναι ένα όνειρο ζωής για μένα, που έγινε πραγματικότητα.
Ομφαλός: Το κουτούκι των αγγέλων, στην πόλη της Ρόδου, είναι το πρώτο επαγγελματικό σου στέκι. Πόσο εύκολο ήταν να τραγουδήσεις με μια καταξιωμένη ορχήστρα:
Νίκος: Υπήρχε ένα άγχος στην αρχή της επαφής μου με τον κόσμο, σιγά σιγά όμως με τη βοήθεια των ανθρώπων που μας ακούν, αρχίζω να νιώθω κάπως άνετα.
Οπωσδήποτε βοηθά και η αγάπη των παιδιών της ορχήστρας και του υπεύθυνου του μαγαζιού, που με αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή.
Ομφαλός: Μέχρι που επιθυμείς να φτάσεις με το τραγούδι;
Νίκος: Στα σχέδιά μου είναι να συνεχίσω τις σπουδές μου στη φωνητική και να τις τελειώσω και από κει και πέρα, να εξελιχθώ, μέσα από το τραγούδι.
Ομφαλός: Νίκο, στην προσπάθειά σου αυτή, έχεις τη συμπαράσταση των συγχωριανών σου;
Νίκος: Από την πρώτη στιγμή, οι φίλοι και συγχωριανοί μου, αγκάλιασαν την προσπάθειά μου αυτή και βοήθησαν στο να ξεπεράσω τις πρώτες δυσκολίες.
Ευχαριστώ την Λίτσα Πέτρου (Γερακίνα) που μου έδωσε την ευκαιρία να ανέβω στο σανίδι και να κάνω το όνειρό μου πραγματικότητα, την οικογένεια Λεβέντη, για την μέγιστη βοήθειά τους, κι όλο τον φίλο κόσμο, που μου στάθηκε και εξακολουθεί ακόμα να με στηρίζει.
Καλώ τους αναγνώστες του ομφαλός, στο "κουτούκι των αγγέλων", για να περάσουν μια ωραία βραδιά με αγαπημένα τραγούδια και τους εγγυώμαι προσωπικά, να τους αποζημιώσω. Ευχαριστώ και τον Ομφαλός, για τη δυνατότητα που μου προσέφερε.
Νίκο, ο Ομφαλός, σου εύχεται, τα καλυτερότερα.
                                             Ομφαλός




Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΑΡΧΟΝΤΑ ΑΡΧΗΓΕ !!!! ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟΝ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΥΤΑ!!!!!!! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ!!!!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις