Η βιομηχανία των ΜΜΕ

En-Gr



Θα ορίζαμε τα ΜΜΕ σαν μεταφορείς δημοσιευμένων πληροφοριών, κάθε μορφής, σχήματος και συνδυασμού κειμένων, γραφικών, ήχου και βίντεο, μέσα από κάθε τύπο ή συνδιασμό καναλιών διοχέτευσης της πληροφορίας , με ένα συγκεκριμένο σκοπό επικοινωνίας του κοινού σε ένα ή περισσότερα μέσα ενημέρωσης (Rosenqvist, 2000).
Οι επιχειρήσεις των ΜΜΕ (μέσων μαζικής ενημέρωσης) έχουν σημαντική επιρροή στην εθνική κουλτούρα και επιρροή της κοινής γνώμης. Εθνικές οικονομίες παγκοσμίως επωφελούνται σημαντικά από τις δραστηριότητες των μίντια, ενώ καθορίζουν πολιτικές και
κατευθύνσεις του κοινού σε θέματα μείζονος σημασίας.
Συνεπώς, στην βιομηχανία των μέσων ενημέρωσης συμπεριλαμβάνονται τομείς όπως η τηλεόραση, οι εφημερίδες, το ράδιο, βιβλία, το διαδίκτυο και οι υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας. Η συγκεκριμένη βιομηχανία επίσης περιλαμβάνει εκτυπώσεις, εκδόσεις, γραφικές τέχνες, παραγωγή και προγράμματα τηλεόρασης , παραγωγή ραδιοφώνου, παραγωγές διαδικτύου, διασκέδαση σε μορφή παραγωγής φιλμ, παραγωγή βίντεο και παιχνιδιών. 
Ιδιωτικές επιχειρηματικές πρωτοβουλίες επίσης έχουν αναπτυχθεί στους διαφορετικούς τομείς των μέσων μαζικής ενημέρωσης για να συμπεριλαμβάνουν και μέλη οικογενειών στην συνέχιση της επιχείρησης. 
Έτσι σε πολλές περιπτώσεις βλέπουμε η συνέχιση της επιχείρησης να επιτυγχάνεται με την "κληρονομιά" της στον διάδοχο ή διαδόχους που προέρχονται από την οικογένεια του ισχυρού μετόχου. Αυτό περισσότερο είναι ορατό στους τομείς των εκτυπωμένων μέσων μαζικής ενημέρωσης όπως τα περιοδικά και οι εφημερίδες.

Ζιζάνιο

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις