ΤΑΜΕΙΟ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΜΕΤΑ...

 Όπως κάθε αναπληρωτής εκπαιδευτικός , έτσι κι εγώ, μετά την απόλυση μου στις 21/06 πήγα να καταθέσω τα χαρτιά μου ώστε να ενταχθώ στο ταμείο ανεργίας του ΟΑΕΔ...
Μετά βέβαια τη δραματική μείωση του μισθού περί των 400€ , ήρθε και η επόμενη μέσω του ταμείου...

 Βέβαια τζάμπα φωνάζω , αφού καταφέραμε μετά τις μνημονικές κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΝΔ να τους βγάλουμε μαζί στην κυβέρνηση ....

 Μόνοι μας βγάζουμε τα μάτια μας.  Κάθε κλάδος , από τον ιδιωτικό η δημόσιο  υπάλληλο και  τον επιχειρηματία νιώθουν τη διαφορά στο σπίτι τους , στο πορτοφόλι τους και στην καθημερινότητα τους και εμείς εκεί... 
 Ιδού λοιπόν οι διαφορές...




 2011....
 10 μήνες 460 € το μήνα














 2012...
 7 μήνες 360€ το μήνα







2013????
 τι μας περιμένει σε μισθούς, ανεργία συντάξεις τουρισμό φάρμακα.... είμαι σίγουρος καλύτερα... Αφού βγάλαμε ΝΔ και ΠΑΣΟΚ :) ναζί......




Και βέβαια μην ξεχάσω να αναφέρω τον φόρο που θα πλερώσω 2 ΦΟΡΕΣ, τα χαράτσια, τις αυξήσεις σε όλα τα προϊόντα , τα φάρμακα που δεν μου παρέχονται δωρεάν ,τη μείωση στον τουρισμό και την ανεργία στους νέους που πλέον είναι πρωταθλήτρια μεταξύ των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ... ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΩ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις