Ανέκδοτα


Ένας βλάκας λέει στο φίλο του:
Ρε συ, έρχονται απόκριες και δεν ξέρω τι να ντυθώ!
Χμμμ, βάλε ένα πανί στο κεφάλι και είσαι έτοιμος!
Και τι θα χω ντυθεί;
Πανίβλακας.

Ένας παπάς πνιγόνταν στην θάλασσα και περνάει ένα καράβι:
Παπά, έλα, πιάσε το σωσίβιο να σωθείς.
Όχι, τέκνον μου, δεν χρειάζεται, εμένα θα με σώσει ο Θεός, λέει ο παπάς.
Περνάει άλλο καράβι:
Έλα, παπά, να σε σώσουμε! Θα πνιγείς!
Όχι, τέκνον μου, δεν χρειάζεται, εμένα θα με σώσει ο Θεός, λέει πάλι ο παπάς.
Περνάει τρίτο καράβι:
Παπά, έλα να σε σώσουμε!
Όχι, τέκνον μου, δεν χρειάζεται, εμένα θα με σώσει ο Θεός, λέει ξανά ο παπάς.
Με αυτά και με αυτά ο παπάς πνίγεται, πάει στον παράδεισο και λέει στον Θεό:
Περίμενα να με σώσεις, και εσύ τίποτα!
Τρία καράβια έστειλα να σε σώσουνε, και εσύ με έγραψες!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις