Σκίτσα που....δαγκώνουν


«Αντίθετα μ’ ότι μπορεί να νομίσει κανείς, δεν έχω σχέση με τη λεγόμενη “μόδα” των βρικολάκων που έχουν γίνει τελευταία ταινίες, σίριαλ στην TV και δεν ξέρω τι άλλο. Η μόδα αυτή ομολογώ πως δεν ήξερα καν πως υπάρχει. Η σχέση μου με τα όντα αυτά είναι πολύ παλιά, από τότε που πιτσιρικάς ων πρωτοδιάβασα τον “Δράκουλα”, του Bram Stoker. Είμαι της παλιάς σχολής των βρικολάκων, με τις πόρτες που τρίζουν, τις κατακόμβες, τις αράχνες και τις νυχτερίδες. Πάντα ήθελα να κάνω κάτι σχετικό, μα κάθε πράγμα στον καιρό του». Με αυτά τα λόγια προλογίζει ο Βαγγέλης Παυλίδης το καινούριο βιβλίο του με τίτλο «VAMPIR», που μόλις κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Cartoonark. 

Πρόκειται για μια ανθολογία… gothic γελοιογραφιών, που θα έκαναν τον μακαρίτη συγγραφέα του Δράκουλα να βγει κυριολεκτικά (όχι από τα ρούχα του, αλλά) από τον τάφο του! Αναπόφευκτο, καθώς ο μύθος του βαμπίρ «ανασκευάζεται» με πολύ χιούμορ, οδηγώντας σε απρόβλεπτα στιγμιότυπα: ένας καλαθοσφαιριστής-βαμπίρ δεν μπορεί να βολέψει τα πόδια του στο… στενάχωρο φέρετρο, ο Δράκουλας αφήνει τη μασέλα του σε ένα ποτήρι πριν κλείσει το καπάκι της κάσας, το μωρό του τρομερού άρχοντα των Καρπαθίων μεταφέρεται με ένα καροτσάκι στο σχήμα του φέρετρου κ.ό.κ. 

«Για καιρό είχα εφιάλτες με το ίδιο επαναλαμβανόμενο θέμα», λέει ο γνωστός σκιτσογράφος. «Με κυνηγούν, λέει, βρικόλακες και νυχτερίδες. Πετούν από πάνω μου, με γυροφέρνουν και θέλουν, τι άλλο, να μου πιούν το αίμα. Τα όνειρα είναι τόσο ζωντανά που όταν κάποια στιγμή θα ξυπνήσω αλαφιασμένος οι βρικόλακες είναι ακόμα εκεί και μου δείχνουν τα σκυλόδοντά τους σαν ζωντανοί… ε… ζωντανοί -νεκροί, τέλος πάντων. Κι έχουν λέει και ονόματα οι βρικόλακες, ονόματα παράξενα όπως ΔΝΤ και ΕΕ. Κι ύστερα είναι η Άγγελα, ο Αντώνης, ο Βαγγέλης και κάτι άλλοι που μου θυμίζουν Παπαδόπουλο και Παττακό. Ύπαγε οπίσω μου Σατανά!». Ωριμος καθώς ήταν στην ιδέα, έπεσε με τα μούτρα στη δουλειά για να ξεθυμάνει και να ξορκίσει το κακό με τον καλύτερο τρόπο που ξέρει. «Σχεδιάζω, σχεδιάζω, σχεδιάζω με τέτοιους ρυθμούς που θα μπορούσα να πω ότι την εποχή αυτήν πάσχω από βαμπιροπληξία», επισημαίνει με χιούμορ στον πρόλογο του βιβλίου του.
Το βιβλίο του Βαγγέλη Παυλίδη «VAMPIR»,παρουσιάστηκε σήμερα, Παρασκευή, στην πόλη της Ρόδου. 
protagon.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις