Τι σου είναι οι ιώσεις!

Από τη Μεγάλη Πέμπτη μέχρι χτες, στην αγκαλιά της αντιβίωσης, στερήθηκα το γράψιμο και την επικοινωνία μαζί σας, περνώντας τις Άγιες Μέρες, με εντελώς άδειο στομάχι. Τέλος πάντων, τέλος καλό όλα καλά, πέρασαν κι οι γιορτές, τα κεφάλια μέσα  και αρκετή δουλειά, καλοκαίρι έρχεται, να αλλάξουμε μαζί με το κλίμα και τη διάθεση που κυριαρχεί τον τελευταίο καιρό. Και πάνω απ΄όλα, να λέμε αλήθειες, αλήθειες, σ΄ όλους αυτούς, τους υποψηφίους, που θα βουίζουν τ΄αυτιά μας, από δω και πέρα. Να προσθέσω κάτι, που θεωρώ σημαντικό: Εγώ ο πολίτης κι η Χώρα μου, πάμε μαζί, δεν υπάρχει Ελλάδα χωρίς τον Έλληνα, δεν υπάρχει Έλληνας, χωρίς την Ελλάδα. Τι σημαίνει αυτό και που βρίσκεται η παγίδα, πού θέλει μεγάλη προσοχή; Όταν ψηφίζω για μένα, παρασύρω τη Χώρα μου, στο δικό μου το εγώ, όταν ψηφίζω για τη Χώρα μου, παρασύρω εμένα, στο καλό της πατρίδας. Στο χέρι μας είναι, να διαλέξουμε επιτέλους, αυτό που αξίζουμε.  

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις