Σταμάτης Αντωνάς Καρίπης: ένας Πρωταθλητής, ανάμεσά μας

Γεννήθηκε στις Καλυθιές Ρόδου κι από μικρό παιδί, αγάπησε την πυγμαχία.
Την αγάπησε τόσο, που στο τέλος η πυγμαχία, τον αγάπησε κι αυτή.
Του χάρισε μετάλλια πολλά και στο τέλος, τον έστεψε πρωταθλητή Ελλάδος, στα 60 κιλά.
Αλλά αυτό, σίγουρα δεν είναι το τέλος για τον ταλαντούχο Σταμάτη.
Είναι μόνο η αρχή, για μια σπουδαία πορεία.
Μια πορεία, που συνεχίζεται το ερχόμενο Σάββατο και συγκεκριμένα στον χώρο Αρένα.

Ο Σταμάτης, μας αφηγείται:
Ξεκίνησα να ασχολούμαι με την πυγμαχία, όταν ήμουν περίπου 7 χρονών, δηλαδή από το 2002. 
Ο λόγος που πήγαινα από τότε, ήταν επειδή πήγαινε και ο πατέρας μου.Όσο περνούσαν τα χρόνια, μου άρεσε όλο και πιο πολύ, μέχρι που έφτασε η στιγμή να κάνω πρωταθλητισμό. 
Ο πρώτος μου αγώνας ήταν το 2008 σε ηλικία 13 ετών, ο οποίος ήταν φιλικός.
Οι πρώτες μου διακρίσεις, άρχισαν πιο μετά από το 2013, που κατέκτησα την 1η θέση στο πανελλήνιο πρωτάθλημα νέων στην Αθήνα στις 4 Μαρτίου 2013. 
Μετά πήρα πρόκριση για το πανελλήνιο πρωτάθλημα γ' ανδρών, που έγινε στο Μέτσοβο στις 22 Απριλίου 2013, όπου κι εκεί, κατέκτησα την 1η θέση, μετά παίρνω πάλι πρόκριση για το πρωτάθλημα Β' ανδρών, στα Νάα Μουδανιά, στις 17 Ιουνίου 2013, όπου παίρνω την 2η θέση, μετά παίζω στο πρωτάθλημα Α' ανδρών, στην Ελευθερούπολη στις 16 Δεκεμβριου 2013, όπου παίρνω την 2η θέση και μετά παίζω ξανά στο Β' ανδρων, στην Άρτα, στις 28 Απριλίου 2014, όπου κατακτώ την 1η θέση.
Επίσης, έχω παίξει και σε άλλα διεθνή τουρνουά αλλά δεν κατάφερα να διεκδικήσω κάποια θέση.
Και έχω πάει στο πανευρωπαϊκό στην Ολλανδία, στο Ρότερνταμ το 2013 τον Αύγουστο, όπου έχασα στον πρώτο αγώνα.
Θέλω να ευχαριστήσω πρώτα τον προπονητή μου Μπάμπη Στατιού, για όλα αυτά που έχει κάνει, που με έχει στηρίξει και με στηρίζει, για τις θυσίες που έχει κάνει, για τη δύναμη και το κουράγιο που μου δίνει και άλλα τέτοια πολλά.
Τον νιώθω σαν δεύτερο μου πατερα!!  
Τέλος, φυσικά και τους γονείς μου, για την στήριξή τους και τους χορηγούς που βοηθούν οσο μπορούν!!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις