Το TripAdvisor άλλαξε τον αλγόριθμο βαθμολόγησης των ξενοδοχείων

Το TripAdvisor, o μεγαλύτερος ταξιδιωτικός ιστότοπος στον κόσμο, άλλαξε τον αλγόριθμο για την κατάταξη δημοτικότητας ξενοδοχείων, εστιατορίων και αξιοθεάτων, αφού ανέλυσε εκατοντάδες εκατομμύρια κριτικές που έχει λάβει την τελευταία 15ετία. Ο βελτιωμένος αλγόριθμος (από τον περασμένο Ιανουάριο για τα εστιατόρια και τα αξιοθέατα και από το Μάρτιο για τα ξενοδοχεία), δίνει μεγαλύτερη σημασία στην ποιότητα, την επικαιρότητα και την ποσότητα των κριτικών που λαμβάνει μια επιχείρηση από τους ταξιδιώτες. Έτσι, οι κριτικές, ακόμη και οι εξαιρετικές, που είναι παλαιότερες, δεν μετρούν τόσο πολύ στην κατάταξη μιας επιχείρησης όσο μια κριτική που γράφτηκε την περασμένη εβδομάδα. Ο αριθμός των κριτικών αποτελεί τον πιο κρίσιμο δείκτη στους ταξιδιώτες του TripAdvisor για μια επιχείρηση. Όμως δεν είναι απαραίτητο μια επιχείρηση να έχει περισσότερες κριτικές από άλλες, αλλά να έχει όσες χρειάζονται ώστε να επιτρέπεται μια στατιστικά σημαντική σύγκριση. Για παράδειγμα, μια επιχείρηση με 110 κριτικές δεν θα έχει απαραίτητα υψηλότερη θέση στην κατάταξη από μια άλλη με 100 κριτικές, τις οποίες έχει λάβει περίπου μέσα στο ίδιο χρονικό διάστημα. Συμπερασματικά, όταν μια επιχείρηση έχει πολλές και πρόσφατες κριτικές, λαμβάνει υψηλότερη βαθμολογία επειδή ενισχύει τη σιγουριά για την τρέχουσα εμπειρία που μπορεί να προσφέρει. Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες της Μedallia και της Oxford Economics, τα καταλύματα που απαντούν σε πάνω από το 50% των κριτικών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυξάνουν πάνω από το διπλάσιο τα ποσοστά πληρότητάς τους συγκριτικά με τις επιχειρήσεις που συνήθως αγνοούν τις κριτικές, το περιεχόμενο του TripΑdvisor άσκησε επιρροή στο 13% των ταξιδιωτών στο εξωτερικό και σχεδόν στο 8% των συνολικών ταξιδιωτών στο εσωτερικό σε παγκόσμιο επίπεδο για το 2014. Τα ποσοστά αυτά αντιστοιχούν σε 350 εκατ. ταξίδια και 1,8 δισ. διανυκτερεύσεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά την τελευταία δεκαετία ο όγκος των κριτικών από ταξιδιώτες στο TripAdvisor σημείωσε ραγδαία αύξηση σε διεθνές επίπεδο, καθώς από 6.000.000 το 2006 αναμένεται φέτος να ξεπεράσει τα 350.000.000, το οποίο σημαίνει 200 νέες κριτικές ανά λεπτό στον ιστότοπο.

kathimerini.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις