Σάββας Γιορδαμνής: ένας ειδικός του τουρισμού, ανάμεσά μας

Μιας και μπαίνουμε σιγά σιγά στην επόμενη τουριστική περίοδο, που φέτος θα ξεκινήσει πρώτα ο Θεός, τον Μάρτιο, συνεχίζουμε τα αφιερώματά μας, σε συνανθρώπους συγχωριανούς, που ξεχωρίζουν. 
Στην παρέα μας, βρέθηκε για ελληνικό καφέ, στον καφενέ ο "τόπος μας", ο φίλος Σάββας Γιορδαμνής και η κουβέντα γύρω από τον τουρισμό, δεν άργησε να έρθει:
1. Σάββα, πότε ξεκίνησες να έχεις σχέση με τον τουρισμό;
Είμαι απόφοιτος του ΤΕΙ Θεσ/νίκης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων.
Μεταπτυχιακή εκπαίδευση στη λειτουργία και τροφοδοσία αεροπορικών εταιρειών.
Επειδή είμαι άνθρωπος ο οποίος ποτέ δεν ξεχνάω από που ξεκίνησα, θα ήθελα να αναφέρω ότι:
Η πρώτη μου επαφή με τον τουρισμό γενικότερα έγινε το 1995, ώς υπεύθυνος σάλας, στο εστιατόριο Platon, της οικ. Φλεβάρη.
Η πρώτη μου επαφή με τον ξενοδοχειακό τομέα ειδικότερα ήταν το 1996, ως υπάλληλος υποδοχής στο ξενοδοχείο IDEAL, της οικογένειας Φωτίου, στο Φαληράκι.
Στις 2 αυτές επιχειρήσεις, οφείλω αρκετά γιατί μου έδωσαν την ευκαιρία να εργαστώ σ' αυτές και να δω στην πράξη όσα μας είχαν μάθει στη Σχολή.
Ειδικότερα, στο IDEAL εργάστηκα έως και το 2002. Οπότε τα 7 αυτά καλοκαίρια όπως καταλαβαίνετε ήταν αυτά που μου έδωσαν τις επιπλέον γνώσεις και εμπειρία για τις επόμενες κινήσεις μου.
Το 2003, όπως όλοι γνωρίζουμε υπήρξε η πρώτη κρίση στον τουρισμό του Φαληρακίου.
Το 2003 λοιπόν ξεκίνησα το ξενοδοχειακό management αναλαμβάνοντας αρχικά 2 ξενοδοχεία τα οποία στην πορεία έγιναν 3 μέσα στο ίδιο καλοκαίρι. Έτσι λοιπόν μπήκαν οι βάσεις για την μετέπειτα πορεία μου.
Το 2011 και για 3 χρόνια σαν συνεργάτης εταιρείας ξενοδοχειακού management, είχα την ευκαιρία να συνεργαστώ με ξενοδοχεία σε όλες σχεδόν τις τουριστικές περιοχές του νησιού μας και να γνωρίσω από κοντά το πώς λειτουργούν και την αντιμετώπιση της καθημερινότητας σε σχέση με το Φαληράκι.
Έτσι, τελικά φτάσαμε στον Μάρτη του 2014 όταν και ίδρυσα την εταιρεία μου, filoxeniatms.
Επισκεφθείτε την σελίδα ιστού του γραφείου, εδώ!
2. Ήταν σωστή η απόφασή σου;
Δεν έχω μετανοιώσει καθόλου και θεωρώ ότι έως τώρα ότι έχω κάνει τις καλύτερες επιλογές.
Το Φαληράκι, είναι ο τόπος στον οποίο το μεγαλύτερο ποσοστό των συγχωριανών μας απασχολούνται στις επιχειρήσεις που υπάρχουν εκεί αλλά, και πάρα πολλοί είναι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων.
Έχω την τιμή να συνεργάζομαι με αρκετούς ντόπιους επιχειρηματίες και μέσα από τις συζητήσεις μας μου δίνεται η ευκαιρία να βλέπω από κοντά τα καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζει το νησί μας και ειδικότερα η περιοχή μας.
Το αποτέλεσμα που βγαίνει μέσα από τις συζητήσεις με τους πελάτες μου -ξενοδόχους- είναι ότι πιο πολύτιμο υπάρχει.
3. Σήμερα διαθέτεις το δικό σου γραφείο με υπηρεσίες υψηλού επιπέδου. Ποιες είναι οι                   ειδικότητες του γραφείου;
Κοιτάζοντας και στην ιστοσελίδα της εταιρείας, www.filoxeniatms.com,
κάποιος μπορεί να δει της παρεχόμενες υπηρεσίες μας.
Το γραφείο μας, filoxenia tourism management solutions, ειδικεύεται στο ξενοδοχειακό management.
Στο να βρίσκει δηλαδή τους τρόπους για την σωστή προώθηση της επιχείρισης, την προσέλκυση περισσότερων πελατών μέσω των διαδικτυακών καναλιών πώλησης διακοπών παγκοσμίως, αλλά και μέσω των διαφόρων tour operators που ειδικεύονται στον εισερχόμενο τουρισμό, υπογράφοντας συμφωνίες - συμβόλαια με αυτούς. Πάντα με την σύμφωνη γνώμη και τις υποδείξεις του ξενοδόχου σε ότι αφορά τον καθορισμό των τιμών συμφωνίας.
Επιβλέπουμε την απόδοση των παραπάνω συμφωνιών και φροντίζουμε όλες να είναι αποδοτικές για την επιχείρηση.
Ελέγχουμε τις τιμές της αγοράς και συμβουλεύουμε τον ξενοδόχο για την τρέχουσα τιμολογιακή κατάσταση που επικρατεί στην περιοχή.
Φροντίζουμε το ξενοδοχείο να προβάλλεται σωστά, ελκυστικά και ανταγωνιστικά.
Επικοινωνούμε με τον πελάτη κατά την διάρκεια αλλά και μετά τις διακοπές του έτσι ώστε να γνωρίζουμε από πρώτο χέρι τις εντυπώσεις του από την διαμονή του στο ξενοδοχείο μας. Ακολουθεί βέβαια μετά η ενημέρωση του ξενοδόχου σχετικά.
Με τη συμμετοχή μας σε διάφορες εκθέσεις τουρισμού στην Ευρώπη, συζητάμε με τους συνεργαζόμενους Tour Operators που βρίσκονται εκεί, και γίνεται απολογισμός της τουριστικής περιόδου που πέρασε.
Είμαστε σε θέση να προβλέψουμε τον οικονομικό κύκλο εργασίας του ξενοδοχείου κατά την τουριστική περίοδο συνεργασίας, με προσέγγιση 75-80%.
Η εμπειρία μας στον χώρο του τουρισμού μας επιτρέπει να συμβουλεύουμε τον ιδιοκτήτη σε ότι μας ζητηθεί σε θέματα γενικής λειτουργίας της επιχείρησής του.
Η filoxeniatms γενικά παρέχει υπηρεσίες οι οποίες αφορούν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών του ξενοδοχείου, την καινοτομία της επιχείρησης σε σχέση με άλλες, την παραγωγικότητα της μονάδος και την πρόληψη τυχών προβλημάτων, οικονομικών και λειτουργικών.
Γινόμαστε ένα με τον επιχειρηματία και είμαστε εκεί πάντα δίπλα του σε ότι μας ζητηθεί.
4. Ποιοι είναι οι στόχοι για το μέλλον;
Άμεσος στόχος είναι οι πελάτες της εταιρείας, με το πέρας κάθε τουριστικής περιόδου, να είναι ευχαριστημένοι με τις υπηρεσίες που τους έχουν προσφερθεί.
Επίσης, στόχος είναι με τις υπηρεσίες που παρέχουμε, το ξενοδοχείο να καταφέρει να έχει repeaters πελάτες. Πελάτες δηλαδή οι οποίοι θα επιλέξουν ξανά το Φαληράκι για τις επόμενες διακοπές τους.
Για πληροφορίες:
Savvas G Giordamnis
"FILOXENIA"
Tourism Management Solutions
www.filoxeniatms.com
Mob:00306932635173
Fax:00302241085315
Skype: savvas.giordamnis.
Με τον Κο Γιορδαμνή, θα επανέλθουμε σύντομα, για να συζητήσουμε τις προοπτικές που έρχονται μπροστά μας, στον τουριστικό τομέα.
Σάββα, σ' ευχαριστούμε!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις