Με ξενοδοχεία και νέες αγορές «φλερτάρει» ο Όμιλος Μουζενίδη
Να αυξήσει το δίκτυο των ξενοδοχειακών του μονάδων προσθέτοντας νέα μέλη στην οικογένεια της αλυσίδας BoMo σκοπεύει ο Όμιλος Μουζενίδη, επεκτείνοντας παράλληλα τις δραστηριότητές του σε νέες αγορές «κλειδιά».
Ο Όμιλος που δραστηριοποιείται από το 1995 στη χώρα μας, με έδρα τη Θεσσαλονίκη, συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων διεθνών τουριστικών Ομίλων με ηγετικό ρόλο στις αγορές της Ανατολικής Ευρώπης, διαθέτοντας ένα χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών που περιλαμβάνει αερομεταφορές, ξενοδοχεία, ιατρικό, προσκηνυματικό και εταιρικό τουρισμό, αγοραπωλησίες, κατασκευή και εκμετάλλευση ακινήτων, παροχή υπηρεσιών φύλαξης χώρων, παραγωγή και πώληση κρασιού και ελαιόλαδου.
Όπως αποκάλυψε στο Fortunegreece.com ο κ. Τάσος Μπελεσιώτης, Outgoing Department Manager της Mouzenidis Travel, ο αριθμός των κλινών που υπάρχει αυτή τη στιγμή δεν είναι σε θέση να καλύψει τη ζήτηση των τουριστών του εξωτερικού, για αυτό και ο Όμιλος Μουζενίδη βρίσκεται καθημερινά σε συνομιλίες εξετάζοντας οποιαδήποτε ευκαιρία υπάρχει αυτήν τη στιγμή στον ξενοδοχειακό κλάδο.
Ο Όμιλος που δραστηριοποιείται από το 1995 στη χώρα μας, με έδρα τη Θεσσαλονίκη, συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων διεθνών τουριστικών Ομίλων με ηγετικό ρόλο στις αγορές της Ανατολικής Ευρώπης, διαθέτοντας ένα χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών που περιλαμβάνει αερομεταφορές, ξενοδοχεία, ιατρικό, προσκηνυματικό και εταιρικό τουρισμό, αγοραπωλησίες, κατασκευή και εκμετάλλευση ακινήτων, παροχή υπηρεσιών φύλαξης χώρων, παραγωγή και πώληση κρασιού και ελαιόλαδου.
Όπως αποκάλυψε στο Fortunegreece.com ο κ. Τάσος Μπελεσιώτης, Outgoing Department Manager της Mouzenidis Travel, ο αριθμός των κλινών που υπάρχει αυτή τη στιγμή δεν είναι σε θέση να καλύψει τη ζήτηση των τουριστών του εξωτερικού, για αυτό και ο Όμιλος Μουζενίδη βρίσκεται καθημερινά σε συνομιλίες εξετάζοντας οποιαδήποτε ευκαιρία υπάρχει αυτήν τη στιγμή στον ξενοδοχειακό κλάδο.
«Ήδη μιλάμε με ένα ξενοδοχείο στη Ρόδο και την Κρήτη και έχουμε ενδιαφέρον και για άλλες περιοχές, μεταξύ των οποίων η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη και τα Επτάνησα».
Εξηγεί δε πως τα τελευταία χρόνια η τουριστική ζήτηση για την χώρα μας ήταν διπλάσια, υποβοηθούμενη, κυρίως, από τις αρνητικές εξελίξεις στη γείτονα χώρα Τουρκία, η οποία λόγω των γεωπολιτικών γεγονότων βγήκε εκτός τουριστικού χάρτη.
«Η επιβατική κίνηση για το 2017 κινήθηκε +50%. Θα πρέπει, ωστόσο, να λάβουμε υπόψη ότι τέτοια ποσοστά ίσως μειωθούν, αφενός επειδή η Τυνησία και η Αίγυπτος δείχνουν να ανακάμπτουν, αφετέρου επειδή η Ελλάδα δεν έχει τις κατάλληλες υποδομές για να καλύψει τις ανάγκες του εισερχόμενου τουρισμού».
Για τον Όμιλο Μουζενίδη, που απασχολεί σήμερα πάνω από 3.000 άτομα στα ξενοδοχεία και τις αεροπορικές εταιρείες που διαθέτει, το 2018 μπήκε με το «δεξί» αφού ήδη «τρέχει» μεανάπτυξη +45%. Η Ρωσία -αγορά με την οποία είναι ταυτισμένο το όνομα του Ομίλου- η Γεωργία, η Ουκρανία και η Γερμανία είναι οι πιο δυνατές αγορές. Μάλιστα μέσα στο 2019 η διοίκηση σχεδιάζει να επεκτείνει τις δραστηριότητές της σε Ιταλία, Γαλλία και Αγγλία ισχυροποιώντας ακόμη περισσότερο το brand Ellinair, αλλά και το δίκτυό της διεθνώς.
Δύο νέα αεροσκάφη 40εκατ. ευρώ στο στόλο της Ellinair
Σε ότι αφορά την Ellinair, η οποία διαθέτει 3 ιδιόκτητα αεροσκάφη -αριθμός που αυξάνεται σε 7 κατά την περίοδο του καλοκαιριού- αναμένεται να εντάξει στον στόλο της δύο νέα Airbus 320, τα οποία θα παραλάβει τον Φεβρουάριο και τον Απρίλιο. Πρόκειται για μια επένδυση ύψους άνω των 40 εκατομμυρίων ευρώ που θα δώσει άλλη ώθηση στα φτερά της γνωστής αεροπορικής.
«Η τεχνολογία έχει φτάσει πλέον σε τέτοια επίπεδα που δεν αφήνει κανένα περιθώριο ανθρώπινου λάθους. Ακόμη και αν ο πιλότος πάρει μια λάθος απόφαση, οι υπολογιστές που είναι συνδεδεμένοι με το σύστημα αποτρέπουν την υλοποίησή της», επισημαίνει κ. Μπελεσιώτης
Ωστόσο, ο κ. Μπελεσιώτης δεν εφησυχάζει, ούτε επαναπαύεται στα θετικά οικονομικά αποτελέσματα της χρονιάς που έφυγε, καθώς βλέπει ρεαλιστικά το τοπίο της επόμενης ημέρας. Εμμένει στο θέμα της έλλειψης υψηλού επιπέδου υποδομών λέγοντας χαρακτηριστικά πώς αυτή η παράμετρος αποτρέπει την έλευση τουριστών υψηλών εισοδημάτων στη χώρα μας. Όσο για το αν η Ελλάδα είναι value for money προορισμός, η άποψή του είναι πως το brand «Ελλάδα» πωλείται φθηνότερα από όσο αξίζει. «Δεν έχουμε εκμεταλλευτεί σωστά την ιστορία, τον πολιτισμό, τη γαστρονομία μας και τις καιρικές συνθήκες. Οι Ισπανοί που έχουν και αυτοί καλό καιρό και ηλιοφάνεια μέσα στο Χειμώνα ανεβάζουν, μόνο και μόνο για τις καλές καιρικές συνθήκες, το κόστος κατά 40%».
Μιλώντας για την Αθήνα λέει πως έχει καταφέρει να καταστεί «city break» προορισμός, για το διάστημα από Πέμπτη έως Κυριακή, και πως την ίδια πορεία ακολουθεί και η Θεσσαλονίκη, η τοπική οικονομία της οποίας στηρίζεται πλέον σε μεγάλο βαθμό από τους τουρίστες.
Επιστροφή του κόσμου στα ταξιδιωτικά γραφεία
Βασικό κριτήριο επιλογής ενός προορισμού, τόσο για τους Έλληνες όσο και για τους ξένους, παραμένει φυσικά η τιμή. Αν μια φυσιολογική τιμή μπορεί να συνδυαστεί και με έναν ελκυστικό τουριστικό προορισμό τόμε μιλάμε για το ιδανικό deal. Η τάση που φαίνεται να επικρατεί παγκοσμίως τα τελευταία χρόνια είναι αυτή που θέλει όσους λατρεύουν τα ταξίδια να διαμένουν λιγότερες μέρες και να επισκέπτονται περισσότερα μέρη.
Επίσης, όπως τονίζει ο κ. Μπελεσιώτης, παρατηρείται έντονα το φαινόμενο επιστροφής του κόσμου στα ταξιδιωτικά γραφεία. «Οι περισσότεροι κάνουν την έρευνα αγοράς στο ίντερνετ, αλλά καταλήγουν να κάνουν την κράτηση μέσω γραφείου. Θέλουν να νιώσουν σιγουριά και να πάρουν περεταίρω πληροφορίες. Η ανθρώπινη επαφή είναι πολύ σημαντική», καταλήγει.
Εξηγεί δε πως τα τελευταία χρόνια η τουριστική ζήτηση για την χώρα μας ήταν διπλάσια, υποβοηθούμενη, κυρίως, από τις αρνητικές εξελίξεις στη γείτονα χώρα Τουρκία, η οποία λόγω των γεωπολιτικών γεγονότων βγήκε εκτός τουριστικού χάρτη.
«Η επιβατική κίνηση για το 2017 κινήθηκε +50%. Θα πρέπει, ωστόσο, να λάβουμε υπόψη ότι τέτοια ποσοστά ίσως μειωθούν, αφενός επειδή η Τυνησία και η Αίγυπτος δείχνουν να ανακάμπτουν, αφετέρου επειδή η Ελλάδα δεν έχει τις κατάλληλες υποδομές για να καλύψει τις ανάγκες του εισερχόμενου τουρισμού».
Για τον Όμιλο Μουζενίδη, που απασχολεί σήμερα πάνω από 3.000 άτομα στα ξενοδοχεία και τις αεροπορικές εταιρείες που διαθέτει, το 2018 μπήκε με το «δεξί» αφού ήδη «τρέχει» μεανάπτυξη +45%. Η Ρωσία -αγορά με την οποία είναι ταυτισμένο το όνομα του Ομίλου- η Γεωργία, η Ουκρανία και η Γερμανία είναι οι πιο δυνατές αγορές. Μάλιστα μέσα στο 2019 η διοίκηση σχεδιάζει να επεκτείνει τις δραστηριότητές της σε Ιταλία, Γαλλία και Αγγλία ισχυροποιώντας ακόμη περισσότερο το brand Ellinair, αλλά και το δίκτυό της διεθνώς.
Δύο νέα αεροσκάφη 40εκατ. ευρώ στο στόλο της Ellinair
Σε ότι αφορά την Ellinair, η οποία διαθέτει 3 ιδιόκτητα αεροσκάφη -αριθμός που αυξάνεται σε 7 κατά την περίοδο του καλοκαιριού- αναμένεται να εντάξει στον στόλο της δύο νέα Airbus 320, τα οποία θα παραλάβει τον Φεβρουάριο και τον Απρίλιο. Πρόκειται για μια επένδυση ύψους άνω των 40 εκατομμυρίων ευρώ που θα δώσει άλλη ώθηση στα φτερά της γνωστής αεροπορικής.
«Η τεχνολογία έχει φτάσει πλέον σε τέτοια επίπεδα που δεν αφήνει κανένα περιθώριο ανθρώπινου λάθους. Ακόμη και αν ο πιλότος πάρει μια λάθος απόφαση, οι υπολογιστές που είναι συνδεδεμένοι με το σύστημα αποτρέπουν την υλοποίησή της», επισημαίνει κ. Μπελεσιώτης
Ωστόσο, ο κ. Μπελεσιώτης δεν εφησυχάζει, ούτε επαναπαύεται στα θετικά οικονομικά αποτελέσματα της χρονιάς που έφυγε, καθώς βλέπει ρεαλιστικά το τοπίο της επόμενης ημέρας. Εμμένει στο θέμα της έλλειψης υψηλού επιπέδου υποδομών λέγοντας χαρακτηριστικά πώς αυτή η παράμετρος αποτρέπει την έλευση τουριστών υψηλών εισοδημάτων στη χώρα μας. Όσο για το αν η Ελλάδα είναι value for money προορισμός, η άποψή του είναι πως το brand «Ελλάδα» πωλείται φθηνότερα από όσο αξίζει. «Δεν έχουμε εκμεταλλευτεί σωστά την ιστορία, τον πολιτισμό, τη γαστρονομία μας και τις καιρικές συνθήκες. Οι Ισπανοί που έχουν και αυτοί καλό καιρό και ηλιοφάνεια μέσα στο Χειμώνα ανεβάζουν, μόνο και μόνο για τις καλές καιρικές συνθήκες, το κόστος κατά 40%».
Μιλώντας για την Αθήνα λέει πως έχει καταφέρει να καταστεί «city break» προορισμός, για το διάστημα από Πέμπτη έως Κυριακή, και πως την ίδια πορεία ακολουθεί και η Θεσσαλονίκη, η τοπική οικονομία της οποίας στηρίζεται πλέον σε μεγάλο βαθμό από τους τουρίστες.
Επιστροφή του κόσμου στα ταξιδιωτικά γραφεία
Βασικό κριτήριο επιλογής ενός προορισμού, τόσο για τους Έλληνες όσο και για τους ξένους, παραμένει φυσικά η τιμή. Αν μια φυσιολογική τιμή μπορεί να συνδυαστεί και με έναν ελκυστικό τουριστικό προορισμό τόμε μιλάμε για το ιδανικό deal. Η τάση που φαίνεται να επικρατεί παγκοσμίως τα τελευταία χρόνια είναι αυτή που θέλει όσους λατρεύουν τα ταξίδια να διαμένουν λιγότερες μέρες και να επισκέπτονται περισσότερα μέρη.
Επίσης, όπως τονίζει ο κ. Μπελεσιώτης, παρατηρείται έντονα το φαινόμενο επιστροφής του κόσμου στα ταξιδιωτικά γραφεία. «Οι περισσότεροι κάνουν την έρευνα αγοράς στο ίντερνετ, αλλά καταλήγουν να κάνουν την κράτηση μέσω γραφείου. Θέλουν να νιώσουν σιγουριά και να πάρουν περεταίρω πληροφορίες. Η ανθρώπινη επαφή είναι πολύ σημαντική», καταλήγει.
fortune.gr
Σχόλια